четверг, 31 мая 2012 г.

Модуль 9, 10 Рефлексія


Модуль 9
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання: створювати документи для підтримки успішного навчання учнів, підтримувати учнів з різними навчальними потребами.
Взагалі, все що закладено в оновлений зміст тренінгу - суттєво вплине на результати навчальні, але при умові використання нових знань, підходів до навчання вчителями.


Модуль 10
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: направляти процес навчання в потрібному руслі, сприяти процесу самоосвіти учнів.




Комментариев нет:

Отправить комментарий